السبت، 26 أكتوبر 2013

سلامتك يا دماغي

من الآخر كدا كل واحد عجباه دماغه في البلد دي و اللي يغرد خارج “القطيع” جاهزة له اتهامات معلبة بالـ “الخيانة” و “العمالة” و أكيد “خان دم الشهداء”

إذا انت “إخوان” أو “مش إخوان بس باحترمهم” لما حد يقولك إن السيسي عميل هاتقول أكيد
يرجع قولك أمه يهودية هتقول آمين و بعدين يكون طبيعي و منطقي إنك تصدق لما حد يقولك إنه هو نفسه يهودي بس مخبي!!!

طيب سيادتك مادام هو مخبي انت عرفت ازاي ؟ و بعدين من الأساس ماينفعش إنه كان يدخل الجيش و أمه يهودية.

 

و لو انت من بتوع “تسلم الأيادي” هاتشوف إن مرسي و الإخوان و مكتب الإرشاد عملاء لأمن الدولة و حماس و إيران و حزب الله و أمريكا و أكيد للشيطان الرجيم!

 

مش قولنا كل واحد بتعجبه دماغه ؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق