أنا مبرمج ويب والله العظيم
مش معنى إني باعرف أكود/أقطع مواقع يبقى تبعتلي صورة عاوزني أقطعها!
دي مش شغلتي آسف هاقولك لأ
آه باعرف فوتوشوب بس مش هافضل أغير ألوان صور و أصغر و أكبر
دي مش شغلتي آسف هقولك لأ
آه باعرف شوية منتديات و شوية وردبرس على حبتين صغنيين جملة بس ماتفتكرش إني باعرف كل حاجة
وبالمناسبة وقتي في البيت ملك ليا وبس أنا اللي أحدد أعمل فيه إيه وما أعملش إيه
يعني مش من حقك تتصل بيا 2 الفجر عشان موقعك فيه مشكلة
و على فكرة أنا بادخل الحمام و لامؤاخذة باعمل بيبي
ممكن تتصل 19 مرة وانا بعض ومش عارف ارد عليك فافهم ياغبي!
مش معنى إني باعرف أكود/أقطع مواقع يبقى تبعتلي صورة عاوزني أقطعها!
دي مش شغلتي آسف هاقولك لأ
آه باعرف فوتوشوب بس مش هافضل أغير ألوان صور و أصغر و أكبر
دي مش شغلتي آسف هقولك لأ
آه باعرف شوية منتديات و شوية وردبرس على حبتين صغنيين جملة بس ماتفتكرش إني باعرف كل حاجة
وبالمناسبة وقتي في البيت ملك ليا وبس أنا اللي أحدد أعمل فيه إيه وما أعملش إيه
يعني مش من حقك تتصل بيا 2 الفجر عشان موقعك فيه مشكلة
و على فكرة أنا بادخل الحمام و لامؤاخذة باعمل بيبي
ممكن تتصل 19 مرة وانا بعض ومش عارف ارد عليك فافهم ياغبي!
الكاتب مبرمج ويب تعب من إستعباط البشر

