السبت، 10 مايو 2014

ارحموا أمي العيانة

أرحموا أمي العيانة بقى !!!!
مش معنى إني ضد الإخوان أبقى مع الطرف تاني
و مش معنى إني مش عاوزهم يرجعوا للحكم إني موافق على قتلهم و سحلهم
ومحدش يقولي اقف مع الحق اصل دول اتظلموا كتير
"جتك كسر حُقّكْ" حق مين يا أبو حق ؟
الإخوان لا عرفوا يلعبوها سياسة ولا عرفوا يخلوها دين !!!
فشلوا في الأتنين
و بعدين مين ما اتظلمش ؟
الإشتراكيين ؟ 6 إبريل ؟ البرادعي ؟ السلفيين ؟ أي مواطن غلبان ؟؟

بلاش هطل بقى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق