الاثنين، 11 نوفمبر 2013

تحية للستات


بجد تحية للزوجات ...
والف الف تحية للزوجات

بجد باحمد ربنا إني راجل!

بإعتباري كنت مراهق وشاب محترم -و زود دا إن ماليش أخت بنت- فتصوري عن البنات كان من بره كده على قد معرفتي و على قد ما قرأت ...

الزوجة اللي تصحى بدري عن جوزها؛ و اللي تستحمل حالة الإكتئاب اللي بتمر بيها أي بنت كل شهر عشان تشوف طلبات بيتها بدون تقصير؛ أو تستحمل شهور الحمل الطويلة و ألمها وقلة نومها ؛ وكمان تستحمل شغل البيت !
وكمان المفروض إنها تستحمل الراجل و تمتص غضبه

بجد الستات بطلات
تحية ليهم ♥

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق