برنامج باسم يوسف اتوقف؟
عادي ما انا كنت متوقع كده من الحلقة اللي فاتت . باسم عاند الكل جيش و إعلام و أكيد الإخوان فكان طبيعي إن كله ينقلب عليه إلا من رحم ربي ....
بس إيه اللي قاله باسم يستدعي دا كله ؟
باسم ينتمي للفئة المحايدة اللي أنا بلا فخر منها و اللي يتم سلها ليل نهار!
الناس اللي مكنتش عاوزة مرسي يستمر. كانت عاوزاه يمشي في ستين سلامة و مع ذلك مكنتش شايفه إن إنقلاب الجيش عليه هو الحل!
الناس اللي شافت إن اللي حصل إنقلاب!
الناس اللي رفضت إقصاء الإخوان برغم أخطائهم!
الناس اللي أرق نومها الناس اللي ماتت و الجثث اللي تفحمت!
لكنها في نفس الوقت معندهاش إستعداد تقف في صف الإخوان لإنها عارفة الاعيبهم كويس؛ و لإنهم لو انتصروا هتكون أول من هيغدوروا بيه
عادي ما انا كنت متوقع كده من الحلقة اللي فاتت . باسم عاند الكل جيش و إعلام و أكيد الإخوان فكان طبيعي إن كله ينقلب عليه إلا من رحم ربي ....
بس إيه اللي قاله باسم يستدعي دا كله ؟
باسم ينتمي للفئة المحايدة اللي أنا بلا فخر منها و اللي يتم سلها ليل نهار!
الناس اللي مكنتش عاوزة مرسي يستمر. كانت عاوزاه يمشي في ستين سلامة و مع ذلك مكنتش شايفه إن إنقلاب الجيش عليه هو الحل!
الناس اللي شافت إن اللي حصل إنقلاب!
الناس اللي رفضت إقصاء الإخوان برغم أخطائهم!
الناس اللي أرق نومها الناس اللي ماتت و الجثث اللي تفحمت!
لكنها في نفس الوقت معندهاش إستعداد تقف في صف الإخوان لإنها عارفة الاعيبهم كويس؛ و لإنهم لو انتصروا هتكون أول من هيغدوروا بيه

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق